Перейти к публикации

Սովորող տղայի սպանությունը Սևանում 2-3 օր ա&#1


Kaliostro

Рекомендованные сообщения

Երեկ չէ , առաջի օրը Սևանում հայտնաբերվել է Երևանի Պետական Ճարտարապետաշինարարական Ինստիտուտի- պոլիտեխնիկի, Ճարտարագիտական մասնագիտությամբ սովորող մի Երիտասարդի Դիակը: Դիակը եղել է քառատված: Տղան ապրում էր իր համար, գնում էր, դասի, շնչում էր այս օդը, ու ուրախ էր , որ իր մոտ ստացվում էր ուսումը, որ ինքը կարողանում է շատ բարդ բարդ գծագրեր անել (այդպես են պնդում նրա հայրն ու մայրը): Հայրն էլ արտասահմանում աշխատում էր , որ կարողանար պահել իր ընտանիքը: Ահա պետք է իջներ ինքնաթիռը, ու հայրը վերադառնալու էր տուն: Մայրիկի հետ

գնացել էին դիմավորելու: Մայրը ուրախ էր, որդին էլ: Սակայն ինչպես մայրն է պնդում, մտահոգ էր, հետ հետ էր նայում: Երևի զգացել էր , որ հետևում են իրեն, ով գիտե?? Հանկարծ տղան ասում է , որ ուզում է մի քանի րոպեով զուգարան մտնի: Դե գնում է: Մայրը սպասում է, որդին չկա, ու չկա: Ինքնաթիռը վայրէջք է կատարում, հայրը դուրս է գալիս, իսկ տղան չկա: Երկար են սպասում, ըստ իրենց պատմածի, ու ման գալով մի քիչ տուն են վերադառնում: Մանրամասներ շատ չգիտեմ, բայց դե հետո զանգահարում են և ասում են , որ տղաին գտել են սպանված Սևանա լճի մոտ, քառատված վիճակում: Նախնական տվյալներով տղայի պայթացրել են տո լի մինայով, տօ լի լիմոնկայով: ԱՀԱՎՈՐ Է: Ես ցավում եմ, ու պատմում եմ սա Ձեզ, ու հարցնում եմ:

Ինչու , ինչի համար? Ինչ կարող էր արած լիներ մի հասարակ տղա, մի ԼԱՎ սովորող ուսանող, որին երևի թե առանձնացնում էր այն , որ նա շատ տաղանդավոր գծագիր անող էր, որ նրա հետ կարելի էր այդպես դաժան վարվել: Եթե ձեր "Պանյատներով" ինչ որ ահավոր բան էր արել, թող ծեծեիք, կամ վախեցնեիք, բայց իմ անձնական կարծիքն է, որ ոչ մի տղա , այն ել լավ սովորող մի ուսանող արժանի չի այդպիսի մահի, ու ոչ մի ծնող արժանօի չի, որ վերադառնալով արտասահմանի չարքաշ տեղերից, գտնի ոչ թէ իր զավակի քաղցր ժպիտն ու ջերմ ընդունելությունը, այլ գտնի մաս-մաս դառած իր զավակին: Ու ոչ մի մայր էլ արժանի չի, որ մեծացնի 20 տարուց ավելի իր զավակին , ու էդ զավակին սպանի ոչ թե թուրքը, որ թե քուրդը, ոչ ազերին, այլ հայը: Դե ինձ հիմա փորձեք ապացուցել, որ մենք տառբերվում ենք ինչ որ բանով թրքերից, երբ մենք իրար այսքան կարող ենք ատել, ու սպանել գազանաբար, վերաբերվել դաժանաբար:

Խնդրում եմ ամեն մեկս մտքներումս աղոթենք այդ տղայի հոգու համար:

Ես մի անգամ բարձրացրել եմ այստեղ հարց, թե ես հեռանում եմ Հայաստանից, ու գտնում եմ որ Ճիշտ եմ անում, քանի որ այս պղտոր ջրերում ապագա չեմ տեսնում: վստահ եմ որ այսպես եթե շարունակվի, մեր երկիրը քանդվելու է, մենք որպես երկիր գոյություն չենք ունենալու, իսկ մեր ազգն էլ լուծվելու է աշխարհի անդունդին: Միակ ճանապարհը, դա ասյ "Պանյատներից" ու գողամաֆիոզ սիստեմից հրաժարվելն է: Ես ուղակի զարմանում եմ, թե ինչու մենք չենք կարող լինել ուրիշ ազգերի նման բայրացակամ, ու քանդելու տեղը կառուցենք, սպանելու տեղը բուժենք, քայքայելու տեղը զարգացնենք: Ես տեսել եմ թե Եվրոպացիներին, թե Ամերիկացիներին և շատ ուրիշ ազգերի , ու ուզում եմ հարցնեմ

ՄԵՆՔ ԻՆՉՈՎ ԵՆՔ ՊԱԿԱՍ ՆՐԱՆՑԻՑ որ ապրում ենք այսպիսի մթնոլորտում:

Երբ պետք է մենք հասկանանք , որ մեր վզին են կապել այս սիստեմը, թելադրել այն, տառել մեր դպրոցներն ու ինստիտուտները, մտցրել մեր ուղեղը , որ մենք կիսկսված լինենք ու մեզ հեշտ լինի կոտրել: Ու մենք ոտքի տակ կգնանք , երբ սկսվի աշխարհի 3րդ բաժանումը: Դա կարողա համաշխարհայինով չլինի, բայց որ դեռ աշխարհում սպասվում են մեծ փոփոխություններ դա փաստ է:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 9
  • Создано
  • Последний ответ

Սարսափելի է: ՈՒզում էի ինչ որ մտքեր արտահայտել ազգի ներկայի ու ապագայի մասին, պատասխանել նախորդ կարծիքին, բայց ոչ... էստեղ դրա տեղը չէ: Չգիտեմ էլ ինչ է պետք ասել, սովորական ցավակցանքի խոսքերը անպարկեշտ են թվում պատահածի ահռելիության դիմաց: Աղոթել չգիտեմ, ցավոք, բայց ես այս պահին միայն մեկ զգացում ունեմ`բառիս բուն իմաստով վախենում եմ Հայաստանում մնացածների համար:

Աստված հոգին լուսավորի...

Տեր Աստված, փրկեա:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Նախ և առաջ` լավ սովորելը որևէ կապ չունի լավ մարդ լինելու հետ: Այսպիսով այն միտքը, թե տաղանդավոր գծագրչին սպանելը խստիվ արգելվում է մտացածին պնդում է:

Տեքստից երևում է նաև, որ երիտասարդը ինչ որ բանից վախենում էր, ու որպեսզի խուսափի այդ “ինչ որ բանից” գնաց զուքարան (?!), բավականին անհետետ քյալ իմ կարծիքով: Իսկ հայրը ինչ?ու չկարողացավ գնալ այդ նույն զուգարանը, ստուգել օդանավակայանի բոլոր զուգարանները: Դիմել ոստիկանություն?: Չափազանց քիչ տեղեկություններ են տրված և անել միարճեք կամ գոնե մոտավոր եզրակացություն անհնար է:

Ազգի ներկան ու անցյալը, Հայաստանից փախնելու մտադրությունները ինչ կապ ունեն այս դեպքի հետ?: Ակնհայտ ճշմարտությունն է, որ սպանում են ամենուրեք, նաև բռնաբարում, մեկ–մեկ կողոպտում և այլն: Նույնիսկ տաղանդավոր գծագրիչներին: Ուզում եք հեռանալ Հայաստանից` հեռացեք, բայց դա հիմնավորել դժբախտություներով?..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Նախ և առաջ` լավ սովորելը որևէ կապ չունի լավ մարդ լինելու հետ: Այսպիսով այն միտքը, թե տաղանդավոր գծագրչին սպանելը խստիվ արգելվում է մտացածին պնդում է:

Տեքստից երևում է նաև, որ երիտասարդը ինչ որ բանից վախենում էր, ու որպեսզի խուսափի այդ “ինչ որ բանից” գնաց զուքարան (?!), բավականին անհետետ քյալ իմ կարծիքով: Իսկ հայրը ինչ?ու չկարողացավ գնալ այդ նույն զուգարանը, ստուգել օդանավակայանի բոլոր զուգարանները: Դիմել ոստիկանություն?: Չափազանց քիչ տեղեկություններ են տրված և անել միարճեք կամ գոնե մոտավոր եզրակացություն անհնար է:

Ազգի ներկան ու անցյալը, Հայաստանից փախնելու մտադրությունները ինչ կապ ունեն այս դեպքի հետ?: Ակնհայտ ճշմարտությունն է, որ սպանում են ամենուրեք, նաև բռնաբարում, մեկ–մեկ կողոպտում և այլն: Նույնիսկ տաղանդավոր գծագրիչներին: Ուզում եք հեռանալ Հայաստանից` հեռացեք, բայց դա հիմնավորել դժբախտություներով?..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Նախ և առաջ` լավ սովորելը որևէ կապ չունի լավ մարդ լինելու հետ: Այսպիսով այն միտքը, թե տաղանդավոր գծագրչին սպանելը խստիվ արգելվում է մտացածին պնդում է:

Տեքստից երևում է նաև, որ երիտասարդը ինչ որ բանից վախենում էր, ու որպեսզի խուսափի այդ “ինչ որ բանից” գնաց զուքարան (?!), բավականին անհետետ քյալ իմ կարծիքով: Իսկ հայրը ինչ?ու չկարողացավ գնալ այդ նույն զուգարանը, ստուգել օդանավակայանի բոլոր զուգարանները: Դիմել ոստիկանություն?: Չափազանց քիչ տեղեկություններ են տրված և անել միարճեք կամ գոնե մոտավոր եզրակացություն անհնար է:

Ազգի ներկան ու անցյալը, Հայաստանից փախնելու մտադրությունները ինչ կապ ունեն այս դեպքի հետ?: Ակնհայտ ճշմարտությունն է, որ սպանում են ամենուրեք, նաև բռնաբարում, մեկ–մեկ կողոպտում և այլն: Նույնիսկ տաղանդավոր գծագրիչներին: Ուզում եք հեռանալ Հայաստանից` հեռացեք, բայց դա հիմնավորել դժբախտություներով?..

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Երևի թե ճիշտ կլինի մեր այս զրույցը բաժանենք մի քանի թեզիսների`

1. Կարելի է արդյոք (ընդհանուր դեպքում) սպենել մարդուն? Ես կարծում եմ` այո: Գոյություն ունեն մի շարք արարքներ, որոնց համար սպանությունն է միակ պատիժը և սպանությունը միան կազատի հասարակությանը այդ արարքների կրկնվելուց, այդ անձի կողմից: Դա լինի հաշվեհարդար թե դատական որոշում, այնքան էլ կարևոր չի: Ընդ որում սպանության ձև իմ համար նշանակություն չունի նույնպես: Չեմ հիշում քե անգլիական գործիչներից որ մեկը լսելով իր պատժի ձև (նախ կախել, հետո գլխատել), ասաց "Տեսնում եմ ձեր համար կախել ու գլխատել տարբեր բաներ են, բայց ես պատրաստվում եմ միայն մեկ անգամ մեռնել":

2. Բացարձակ չեմ մեղադրում Հայաստանքը լքող մարդկանց, բայց թողնել և սպասել թե երբ կայնքը Հայաստանում դեպի լավը կփոխվի?.. Եթե բոլորը մնային Հայաստանում և համատեղ ջանքեր կիրառեին այդ ուղղությամբ կարծում եմ և այսօրվա մեր արդյունքը կլիներ որակապես ուրիշ:

3. Լավ-վատ սովորելը, ընդհանրապես կրթության (ընկատի ունեմ գնահատականներով և դիպլոմներով չափվող կրթությունը) մակարդակը և մարդու բարոյական հատկանիշները կապված չեն, նույնիսկ դաստիրակությունը և տակտը կապված չի ԲՈՒՀ-ում ունեցած հաջողությունների հետ: Կաշարակեր կամ պարզապես սրիկա դասախոս այնքան էլ հազվագուտ երևույթ չի մեզանում:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Պարզվեց, որ ես չանաչում եմ այդ տղային.... Ընկերոջս եղբայրը դուրս եկավ... համարյա շոկի մեջ եմ... Վստահ եմ , որ երիտասարդը ազնիվ տղա է եղել, ուղակի "շրջապատի մեջ են քաշել" Առաջին թեզիսի հետ համամիտ եմ, ու ասեմ որ այդ սպանողներին է դա վերաբերվում, բայց ոչ սպանվողին:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Երկրորդի համար ասեմ, որ քանի մեր մտածելակերպը այսպիսին է և անողի գլխին քար են քցում, վերացնում, քայքայում, ջարդում, ապա վստահ եղեք , որ մնալն անօգուտ է....

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Երրորդի համար էլ ասեմ, որ ես ինքս անվճար ընդունվել եմ, ու լավէլ սովորել եմ, ու սրիկա դասախոսների էլ հանդիպել, ու փողով գերազանցիկ եղողների, բայց որ իսկականից սովորողները ազնիվ են լինում, իհարկե ոչ բոլորը, բայց գոնե հույս ունեմ դրանում; Միգուցե ես բոլորին ԻՄ ԱՐՇԻՆՈՎ ԵՄ ՉԱՓՈՒՄ....

???

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Архивировано

Эта тема находится в архиве и закрыта для дальнейших сообщений.


  • Наш выбор

    • Ани - город 1001 церкви
      Самая красивая, самая роскошная, самая богатая… Такими словами можно характеризовать жемчужину Востока - город АНИ, который долгие годы приковывал к себе внимание, благодаря исключительной красоте и величию. Даже сейчас, когда от города остались только руины, он продолжает вызывать восхищение.
      Город Ани расположен на высоком берегу одного из притоков реки Ахурян.
       

       
       
      • 4 ответа
    • В БЕРЛИНЕ БОЛЬШЕ НЕТ АЗЕРБАЙДЖАНА
      Конец азербайджанской истории в Университете им. Гумбольдта: Совет студентов резко раскритиковал кафедру, финансируемую режимом. Кафедра, финансируемая со стороны, будет ликвидирована.
      • 1 ответ
    • Фильм: "Арцах непокорённый. Дадиванк"  Автор фильма, Виктор Коноплёв
      Фильм: "Арцах непокорённый. Дадиванк"
      Автор фильма Виктор Коноплёв.
        • Like
      • 0 ответов
    • В Риме изберут Патриарха Армянской Католической церкви
      В сентябре в Риме пройдет епископальное собрание, в рамках которого планируется избрание Патриарха Армянской Католической церкви.
       
      Об этом сообщает VaticanNews.
       
      Ранее, 22 июня, попытка избрать патриарха провалилась, поскольку ни один из кандидатов не смог набрать две трети голосов, а это одно из требований, избирательного синодального устава восточных церквей.

       
      Отмечается, что новый патриарх заменит Григора Петроса, который скончался в мае 2021 года. С этой целью в Рим приглашены епископы Армянской Католической церкви, служащие в епархиях различных городов мира.
       
      Епископы соберутся в Лионской духовной семинарии в Риме. Выборы начнутся под руководством кардинала Леонардо Сантри 22 сентября.
       
      • 0 ответов
    • History of Modern Iran
      Решил познакомить вас, с интересными материалами специалиста по истории Ирана.
      Уверен, найдете очень много интересного.
       
      Edward Abrahamian, "History of Modern Iran". 
      "В XIX веке европейцы часто описывали Каджарских шахов как типичных "восточных деспотов". Однако на самом деле их деспотизм существовал лишь в виртуальной реальности. 
      Власть шаха была крайне ограниченной из-за отсутствия государственной бюрократии и регулярной армии. Его реальная власть не простиралась далее столицы. Более того, его авторитет практически ничего не значил на местном уровне, пока не получал поддержку региональных вельмож
      • 4 ответа
  • Сейчас в сети   11 пользователей, 0 анонимных, 134 гостя (Полный список)

  • День рождения сегодня

  • Сейчас в сети

    135 гостей
    Ara55 Арарат гаврош melkum DON777 RDR Artmonton Sergey Garayan stephanie S Davidroyal irrenna
  • Сейчас на странице

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

  • Сейчас на странице

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.


×
×
  • Создать...