Перейти к публикации

Վրացական իշխանությունների «ռազմագերի-պա&


Robbit

Рекомендованные сообщения

Վահագն Չախալյան. վրացական իշխանությունների «ռազմագերի-պատանդը»

[ 2009/09/11 | 18:22 ]

Սեւակ Արծրունի

Յուրաքանչյուր ազգի համար գերագույն խնդիրը իր Հայրենիքում հարատեւելն է: Հանուն դրա տարվող պայքարը շարունակվում է այնքան ժամանակ, ինչքան շարունակվում է ազգը. այդ պայքարն է շարունակում ազգը:

Հայության հարատեւումը իր պատմական Հայրենիքում պայմանավորված է իր բոլոր հատվածների, այդ թվում` արցախահայության եւ ջավախքահայության հարատեւմամբ:

Հանուն ջավախքահայության հարատեւման ընթացող պայքարը հետապնդում է ջավախքահայության լեզվա-կրթական, կրոնական, մշակութային, սոցիալ-տնտեսական իրավունքների իրացման նպատակը:

Վրացական իշխանությունները այդ պայքարին հակազդում են պետական մեքենայի բոլոր միջոցներով, դրա դեմ նետում իրենց տրամադրության տակ առկա ռեսուրսների եւ լծակների զգալի մասը:

Այդ հակազդեցության քաղաքականության վերջին թիրախներից մեկը դարձավ ջավախքահայ քաղաքական ակտիվիստ Վահագն Չախալյանը, որը 2008թ. հուլիսից գտնվում է անազատության մեջ:

Նրա նկատմամբ Վրաստանի իշխանությունները ձերբակալման պահից անցած այս ամբողջ ժամանակահատվածում դրսեւորում են բացարձակ անհանդուրժողական վերաբերմունք` առաջադրելով մտացածին մեղադրանքներ, դատավարությունը տանելով խայտառակ խախտումներով, նրա նկատմամբ կիրառելով բանտային ճնշումների ամբողջ զինանոցը, ոստիկականական հալածանքների միջոցով ահաբեկելով նրա բարեկամներին ու համախոհներին:

Այս ամենը բաժին է հասել Վահագն Չախալյանին միայն այն բանի համար, որ նա «հանդգնել» է իր կազմակերպչական ունակություններն օգտագործել ջավախքահայության իրավունքների պաշտպանությանն ուղղված պայքար տանելու համար:

Եթե երեւոյթը դիտարկենք կենտրոնանալով ո’չ թե ձեւական, այլ փաստացի հատկանիշների վրա, ապա պարզ է դառնում, որ Վահագն Չախալյանը վրացական իշխանությունների կողմից ըևկալվում է որպես «ռազմագերի-պատանդ»:

Նրան բացահայտ եւ ցուցադրական կերպով դատելով որպես հայ ազգային-քաղաքական գործիչ, եւ մասնավորապես, մեղադրանք առաջադրելով Ախալքալաքում «հանրային կարգը խախտող» ցույցեր եւ հանրահավաքներ կազմակերպելու մեջ` վրացական իշխանությունները Չախալյանի դատավարությունը վերածել են ջավախքահայության նկատմամբ դատավարության:

Ջավխքահայ գործչի օրինակի վրա ջավախքահայությանը ցույց է տրվում, թե ին’չ ճակատագրի կարող է արժանանալ իր երկրի հայազգի քաղաքացին, եթե հանդգնի բարձրաձայնել իրեն հուզող խնդիրները եւ գործնական քայլերով փորձի պահանջել դրանց լուծում տալը:

Խտացվում է ջավախքահայության շրջանում հիասթափության, հուսալքության ու վախի մթնոլորտը, ինչի հետեւանքով աճում է արտագաղթը: Միաժամնակ, Վահագն Չախալյանին ազատություն է առաջարկվում` ներման խնդրագիր ստորագրելու եւ երկրից հեռանալու կամ ջավախքահայության իրավունքների պաշտպանությամբ այլեւս չզբաղվելու պարտավորություն ստանձնելու դիմաց:

Առարկայական հանգամանքների բերումով այսօր ջավախքահայության` իր իրավունքների իրացման համար մղվող պայքարի հիմնական ճակատներից մեկը, եթե ոչ ամենահիմնականը` դա Չախալյանի գործի շուրջ ընթացող զարգացումներն են:

Վրացական իշխանությունները օր օրի ավելացնում են ճնշումը Վահագն Չախալյանի վրա` խստացնելով նրա բանտային պայմանները, մեկուսացնելով նրան հայ փաստաբանից եւ Հայրենիքի հետ կապից, զրկելով նրան տարրական իրավունքներից:

Ինքնապահպանման բնազդի թեկուզ տարրական մնացուկներով օժտված որեւէ ազգի համար բացառապես իր ազգային գործունեության պատճառով օտարի բանտում հայտնված հայրենակից գործիչը սրբություն է եւ համազոր է նահատակի:

Այս իրողության չգիտակցելը կամ թերագնահատելը, այդ գործչի ազատ արձակմանն ուղղված գործուն քայլեր չձեռնարկելը` չի’ կարող արդարացվել որեւէ նեղանձնական կամ նեղկուսակցական շահերով, որեւէ մարտավարական կամ «դիվանագիտական» նկատառումներով:

Հայությունն իրավունք չունի չգիտակցել եւ չընդունել այն իրողությունը, որը գիտակցում եւ օգտագործում են վրացական իշխանությունները, այն է` Վահագն Չախալյանի «ռազմագերի-պատանդի» կարգավիճակը:

Միայն դա գիտակցելով եւ միասնական ջանք գործադրրելով կարելի է կոտրել վրացական իշխանությունների խտրական վերաբերմունքը եւ հասնել ջավախքահայ քաղաքական ակտիվիստի ազատ արձակմանը եւ ջավախքահայության դատի հաղթանակի:

http://hetq.am/am/society/chakhalyan-29/

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 4 недели спустя...
  • Ответы 1
  • Создано
  • Последний ответ

Архивировано

Эта тема находится в архиве и закрыта для дальнейших сообщений.


  • Наш выбор

    • Ани - город 1001 церкви
      Самая красивая, самая роскошная, самая богатая… Такими словами можно характеризовать жемчужину Востока - город АНИ, который долгие годы приковывал к себе внимание, благодаря исключительной красоте и величию. Даже сейчас, когда от города остались только руины, он продолжает вызывать восхищение.
      Город Ани расположен на высоком берегу одного из притоков реки Ахурян.
       

       
       
      • 4 ответа
    • В БЕРЛИНЕ БОЛЬШЕ НЕТ АЗЕРБАЙДЖАНА
      Конец азербайджанской истории в Университете им. Гумбольдта: Совет студентов резко раскритиковал кафедру, финансируемую режимом. Кафедра, финансируемая со стороны, будет ликвидирована.
      • 1 ответ
    • Фильм: "Арцах непокорённый. Дадиванк"  Автор фильма, Виктор Коноплёв
      Фильм: "Арцах непокорённый. Дадиванк"
      Автор фильма Виктор Коноплёв.
        • Like
      • 0 ответов
    • В Риме изберут Патриарха Армянской Католической церкви
      В сентябре в Риме пройдет епископальное собрание, в рамках которого планируется избрание Патриарха Армянской Католической церкви.
       
      Об этом сообщает VaticanNews.
       
      Ранее, 22 июня, попытка избрать патриарха провалилась, поскольку ни один из кандидатов не смог набрать две трети голосов, а это одно из требований, избирательного синодального устава восточных церквей.

       
      Отмечается, что новый патриарх заменит Григора Петроса, который скончался в мае 2021 года. С этой целью в Рим приглашены епископы Армянской Католической церкви, служащие в епархиях различных городов мира.
       
      Епископы соберутся в Лионской духовной семинарии в Риме. Выборы начнутся под руководством кардинала Леонардо Сантри 22 сентября.
       
      • 0 ответов
    • History of Modern Iran
      Решил познакомить вас, с интересными материалами специалиста по истории Ирана.
      Уверен, найдете очень много интересного.
       
      Edward Abrahamian, "History of Modern Iran". 
      "В XIX веке европейцы часто описывали Каджарских шахов как типичных "восточных деспотов". Однако на самом деле их деспотизм существовал лишь в виртуальной реальности. 
      Власть шаха была крайне ограниченной из-за отсутствия государственной бюрократии и регулярной армии. Его реальная власть не простиралась далее столицы. Более того, его авторитет практически ничего не значил на местном уровне, пока не получал поддержку региональных вельмож
      • 4 ответа
  • Сейчас в сети   9 пользователей, 0 анонимных, 393 гостя (Полный список)

  • День рождения сегодня

    Нет пользователей для отображения

  • Сейчас в сети

    391 гость
    Krasar melkum Rubik mshput Firefly Ara55 varvarikus luc Elchin_
  • Сейчас на странице

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

  • Сейчас на странице

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.


×
×
  • Создать...