Перейти к публикации

Հայկական մենթալիտետը՝ չաթում


arthur

Рекомендованные сообщения

Հայկական մենթալիտետը՝ չաթում

http://www.aravot.am/2006/aravot_arm/August/24/u06.htm

Ինչպես կյանքում, այնպես էլ չաթում, հայերը քաղաքականացված են ու մասնատված, եւ ոչ միայն:

Նման եզրակացության բերեցին մեր փոքրիկ ուսումնասիրության արդյունքները: Օրինակ, mail.ru-ի «Հայաստանը ընկերների համար» չաթի այցելուներն իրենց համար բազմազան մականուններ (nick) են ընտրում` սկսած «Ռոբերտ Քոչարյանից» ու «Բեն Լադենից», ավարտած «Տիգրան Կարապետյանով», «Նախարարով», «Չեչենով», «Լիցո կավկազսկոյ նացիոնալնոստիով» եւ այլն: Նրանց զրույցներն էլ պակաս քաղաքականացված չեն, երբեմն ավարտվում են հայհոյանքով ու մոդերատորի կողմից դուրս վռնդվելով: Պատահում է, որ ոմանք չաթ են մտնում քրիստոնեամերժ ու հայամերժ «նիկերով», թուրք կամ ադրբեջանցի ձեւանում՝ իբր փորձարկելու համար չաթային «հայրենասիրությունը»: Հաճախ հայերը «նիկ» ընտրում են ըստ ծննդավայրի ու բնակության վայրի՝ «Ղարաբաղցի», «Վանաձորցի», «Խելառ ախալքալաքցի», «Երեւանցի», «Մասիվցի» եւ այլն: Ընդ որում, չաթ մտնող թբիլիսցին անպայման հետաքրքրվում է՝ «Թիֆլիսից աղջիկ կա՞»: Նույնկերպ են վարվում երեւանցին, ղարաբաղցին, կապանցին ու մյուսները:

Անչափ տարածված են ինքնահաճոյախոսությամբ «նիկերը»՝ «Արմենջան», «Քաղցրիկ», «Կոնֆետկա», «Շոկոլադկա», «Արեւելքի աստղ», «Ռումբ», «Կրասավչիկ», «Սեքսուալ տղամարդ», «Միսս Ղարաբաղ», «Սուպեր-տղամարդ»: Շատերը նախընտրում են հայազգի եւ արտերկրի կինոաստղերի, երգիչ-երգչուհիների, գրողների անուններ՝ «Շեքսպիր», «Շպրոտ», «Անչոկ» «Թուփակ», «Ժասմին», «Ալ Պաչինո», «Հայք», «Հայ տղեք»: Քիչ չեն նաեւ նորաձեւության աշխարհում հայտնի բրենդներով ներկայացողները՝ «Գուչի», «Ջիվենշի», «Շանել» եւ իրենց տրամադրությունն ու հոգեվիճակը «նիկի» միջոցով արտահայտողները՝ «Տխուր քուրիկ», «Ստարի բոշմակ», «Ուզում եմ սիրել», «Աստղի արցունքը» եւ այլն:

Կյանքում գուցե համեստ, ամաչկոտ անձինք չաթում երբեմն որոշում են մի քիչ ազատ երեւալ՝ աչքի զարնող մականուններ են ընտրում, օրինակ՝ «Ալեքս-ինտիմֆոտո», «Պարազիտ», «Ֆանտոմասուհի», «Վատ տղա», «Վարդերով՝ հետույքին», «Մորֆին», «Քիլլեր» եւ այլն: Շատերի ինտելեկտուալության մասին խոսելն ավելորդ է, խոսակցությունները պտտվում են միայն ավտոմեքենայի, բջջային հեռախոսի ու սեքսի շուրջ: Գրական հայերենի մասին եւս չարժե խոսել: «Արա, փող հավքի քեզ խփել տուր», «Նատուռի քեզ կորցրու» եւ այլ արտահայտություններով են համեմված չաթային «բանավեճերը»: Բայց ճշմարտության դեմ չմեղանչելու համար նշենք, որ երբեմն պատահում են նաեւ այցելուներ, ովքեր փորձում են «հեղափոխություն» անել: Օրինակ՝ մեկը սովորեցնում էր՝ ինչպես հայերեն տառերով հաղորդագրություն ուղարկել չաթում, կոչ անելով՝ «մի զարկ էլ տվեք օտարամոլությանը», մյուսը հետաքրքիր աֆորիզմեր էր «շաղ տալիս» ընդհանուր չաթում կամ լեզվամարզանք անում բոլորի հետ:

Ի դեպ, միայն պատանիներն ու աղջնակները չեն չաթերի հիմնական «քաղաքացիները»: Ինտերնետ ակումբների աշխատակիցներից բացի, չաթերից օգտվում են հատկապես ծրագրավորողները, գերատեսչությունների, բանկերի, բուքմեյքերական գրասենյակների աշխատակիցները եւ ուրիշներ, ովքեր վաղուց հատել են դեռահասության սահմանը:

Ըստ հոգեբան Խաչատուր Գասպարյանի, մարդիկ չաթում հանդես են գալիս իրենց իդեալ-եսի տեսանկյունից, այսինքն՝ այնպես, ինչպես չեն կարող լինել նորմալ, անմիջական շփման ժամանակ: Մասնագետը գտնում է, որ մի կողմից չաթը ունի թերապեւտիկ նշանակություն, մյուս կողմից՝ անչափ վտանգավոր է. «թմրանյութի նման կարող է կախյալություն ստեղծել»: Մեր հարցին՝ ինչո՞վ բացատրել չաթում քաղաքական գործիչների, շոու-բիզնեսի ներկայացուցիչների, հանցագործների ու ահաբեկիչների անուններով ոմանց հանդես գալը, պրն Գասպարյանը պատասխանեց. «Այդ պարագայում նկատելի է Հերոստրատի սինդրոմը: Ոմանք ցանկանում են նույնքան կարեւոր նշանակություն ունենալ, ինչպես ձեր նշած անձինք: Եվ իրենց համար էական չէ, օրինակ, Բեն Լադենը ահաբեկի՞չ է, թե՞ ոչ»:

Գ. ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 15
  • Создано
  • Последний ответ

մարդիկ չաթում հանդես են գալիս իրենց իդեալ-եսի տեսանկյունից

Ахавни??? эс инчерен грум ко масин ? ))))))))))))))))))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

մարդիկ չաթում հանդես են գալիս իրենց իդեալ-եսի տեսանկյունից

Ахавни??? эс инчерен грум ко масин ? ))))))))))))))))))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Անչափ տարածված են ինքնահաճոյախոսությամբ «նիկերը»՝ «Արմենջան», «Քաղցրիկ», «Կոնֆետկա», «Շոկոլադկա»
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

короче успела ты намусорить в интернете за свою не очень-то и длинную жизнь

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Архивировано

Эта тема находится в архиве и закрыта для дальнейших сообщений.


  • Наш выбор

    • Ани - город 1001 церкви
      Самая красивая, самая роскошная, самая богатая… Такими словами можно характеризовать жемчужину Востока - город АНИ, который долгие годы приковывал к себе внимание, благодаря исключительной красоте и величию. Даже сейчас, когда от города остались только руины, он продолжает вызывать восхищение.
      Город Ани расположен на высоком берегу одного из притоков реки Ахурян.
       

       
       
      • 4 ответа
    • В БЕРЛИНЕ БОЛЬШЕ НЕТ АЗЕРБАЙДЖАНА
      Конец азербайджанской истории в Университете им. Гумбольдта: Совет студентов резко раскритиковал кафедру, финансируемую режимом. Кафедра, финансируемая со стороны, будет ликвидирована.
      • 1 ответ
    • Фильм: "Арцах непокорённый. Дадиванк"  Автор фильма, Виктор Коноплёв
      Фильм: "Арцах непокорённый. Дадиванк"
      Автор фильма Виктор Коноплёв.
        • Like
      • 0 ответов
    • В Риме изберут Патриарха Армянской Католической церкви
      В сентябре в Риме пройдет епископальное собрание, в рамках которого планируется избрание Патриарха Армянской Католической церкви.
       
      Об этом сообщает VaticanNews.
       
      Ранее, 22 июня, попытка избрать патриарха провалилась, поскольку ни один из кандидатов не смог набрать две трети голосов, а это одно из требований, избирательного синодального устава восточных церквей.

       
      Отмечается, что новый патриарх заменит Григора Петроса, который скончался в мае 2021 года. С этой целью в Рим приглашены епископы Армянской Католической церкви, служащие в епархиях различных городов мира.
       
      Епископы соберутся в Лионской духовной семинарии в Риме. Выборы начнутся под руководством кардинала Леонардо Сантри 22 сентября.
       
      • 0 ответов
    • History of Modern Iran
      Решил познакомить вас, с интересными материалами специалиста по истории Ирана.
      Уверен, найдете очень много интересного.
       
      Edward Abrahamian, "History of Modern Iran". 
      "В XIX веке европейцы часто описывали Каджарских шахов как типичных "восточных деспотов". Однако на самом деле их деспотизм существовал лишь в виртуальной реальности. 
      Власть шаха была крайне ограниченной из-за отсутствия государственной бюрократии и регулярной армии. Его реальная власть не простиралась далее столицы. Более того, его авторитет практически ничего не значил на местном уровне, пока не получал поддержку региональных вельмож
      • 4 ответа
  • Сейчас в сети   3 пользователя, 0 анонимных, 216 гостей (Полный список)

  • День рождения сегодня

    Нет пользователей для отображения

  • Сейчас в сети

    215 гостей
    Monica B. mshput luc
  • Сейчас на странице

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

  • Сейчас на странице

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.


×
×
  • Создать...