Перейти к публикации
  • Обсуждение также на телеграм канале

    @OpenarmeniaChannel

Чашак


zZvanq

Рекомендованные сообщения

:shljapa:

Мы любим стильно и модно одеватья и по моему это классно?

Каждый человек выберает что то своейственное себе!

Но у очень многих это не получаетя, но большенство армян с таким таллантом рождаются!

А важно ли это?

Играет ли внешний вид человека такой большой роли!?

Я думаю что - ДА!

А ВЫ?? :cry: :hm:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • Ответы 42
  • Создано
  • Последний ответ

Ну судя по картинке, которую ты прилепил к своему сообщению, чашак у тебя не самый далекий :)))).

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ավանդույթներին անհարիր. կարճացող փեշերը զարմացնում են և մարտահրավեր նետում կանացի պարկեշտության մասին ազգային մտածելակերպին

Մարիաննա Գրիգորյան

«ArmeniaNow» թղթակից

Երբ մոտ մեկ ամիս առաջ սկսվեց նոր ուսումնական տարին, որոշ երևանցի աղջիկներ, կարծես, մոռացան փոխել իրենց ամառային կարճ փեշերը: Եվ այդ կարճ փեշերի շնորհիվ ավելացավ բուհերի դռների մոտ հավաքված տղաների թիվը` նորաձևության մասին իրենց մեկնաբանություններով...

Ասում են, նորաձևությունն ուղղակիորեն կապված է երկրի տնտեսական վիճակի հետ: Ըստ այդ տեսակետի` որքան լավանում է երկրի տնտեսական վիճակը, այնքան կարճանում են աղջիկների փեշերը: Երևանը հաստատում է այս վիճակագրությունը. վերջին տարիներին արձանագրված երկնիշ տնտեսական աճին զուգահեռ Երևանի աղջիկների մինիփեշի երկարությունը ձգտում է միանիշ թվի:

«Վերջին մեկ-երկու տարում մենք ավելի շատ կարճ փեշ ենք վաճառել, քան նախորդ 5 տարում»,- ասում է ՞ փողոցում գտնվող կանացի հագուստի սրահի տնօրեն Վարդան Անդրեասյանը` ավելացնելով, որ դրան նպաստել է շուկայում մինչև ծունկ հասնող երկարաճիտ կոշիկների հայտնվելը: Սակայն կան նաև այլ պատճառներ.

«Վերջին տարիներին հայ աղջիկներն սկսել են ավելի ազատ հագնվել, թեև դա չի նշանակում, թե նրանց ճաշակը բարձրացել է,- ասում է «Լիլիթ» նորաձևության կենտրոնի նկարիչ-ձևավորող Լիլիթ Մարգարյանը: (Մարգարյանը ցավով նշում է, որ Հայաստանում նորաձևություն թելադրում են ոչ թե Փարիզը կամ Միլանը, այլ Թուրքիան ու Դուբայը: Այս «տոնավաճառային նորաձևությամբ» էլ պայմանավորված է հայ աղջիկների ճաշակը: «Այլապես, միգուցե, ամեն ինչ այսքան ճչացող չլիներ: Կանանց ու աղջիկների մեծ մասը չգիտի, թե որտեղ ինչ կարելի է հագնել: Օրինակ` լողափի զգեստը կարող են հագնել ռեստորանում, ռեստորանի համար նախատեսված երեկոյան զգեստով կարող են դասի գնալ»:) Այդուհանդերձ.

«Եթե տարիներ առաջ կարճ շրջազգեստը կամ բաց հագուստը բացառիկ երևույթ էին մեր կենցաղում, ապա այսօր դրանցով ոչ մեկին չես զարմացնի»:

Սակայն ձևավորողը, ակնհայտորեն, չի կանգնել Երևանի ոչ պաշտոնական «ծտանոց» Բրյուսովի ինստիտուտի մոտ (որի ուսանողների ճնշող մեծամասնությունն աղջիկներ են) ու չի տեսել անցնող աղջիկներին նայող տղաներին.

«Ի~նչ լավն ես», «ազի~զ», «կյա~նք», «կյանքիս երազա~նք» :lol: , «ծի~տ» և այլն:

18-ամյա Էմմա Գրիգորյանը և նրա նման աղջիկները սովոր են այսօրինակ մեկնաբանությունների, որ «առաջադեմ» հասարակություններում կհամարվեին սեռական հետապնդում, իսկ այստեղ ընկալվում են (կամ առնվազն հանդուրժվում) որպես սիրախաղի արարողության մի մաս, ինչպես բարդիների վրա փորագրված «Աբո+Անո=Սեր» արտահայտությունը:

«Ինձ դուր է գալիս կարճ փեշ հագնել, դա ընդգծում է իմ ոճը, և ես ինձ ավելի լիարժեք եմ զգում,- ասում է Էմման: - Եթե ուշադրություն դարձնեմ, թե մարդիկ ինչպես են արձագանքում իմ տեսքին, պարզապես պիտի փակվեմ տանը ու դուրս չգամ: Ուստի աշխատում եմ շատ բաներ անտեսել: Թեև քաղաքակիրթ հաճոյախոսություններ ևս լինում են»: (Սրանք ձեր տատիկների ժամանակների հայուհիները չեն):

Էմման կարճ փեշով անցնում է փողոցը, փորձում մոտենալ կանգառին` «անտեսելով» մի քանի տասնյակ խիստ հետաքրքրված հայացքներ:

Պատմությունը գրեթե միշտ կրկնվում է:

Տարեցները դատապարտող հայացքով նայում են, տղաները` աքլորանում, իսկ աղջիկները` կոտրատվում:

«Ախպեր, ո՞նց չխոսանք, ոչ մի բան չասենք, երբ որ տենց սիրուն ծտեր են անցնում»,- ասում է Բրյուսովի մոտ կանգնած տղաներից մեկը:

Քիչ «քաղաքակիրթ մեկնաբանություններ» են գալիս տարեց կանանցից, որոնք շատ անհանդուրժող են կարճ փեշերի հանդեպ` կարծես մոռանալով 60-70-ականները, երբ Խորհրդային Հայաստանում յուրահատուկ փեշային «պերեստրոյկա» էր:

«Թաղեմ դրանց բոյը, բա դա հագնելու բան ա՞, որ դրանք են հագնում: Բա մեր ժամանակ տե՞նց էր,- բարկանում է 70-ամյա Անթառամ Մկրտումյանը և ի նշան դժգոհության տմբտմբացնում գլուխը: - Բա դրանք մեր, հեր, ախպեր չունե՞ն, որ դրանց մի լավ տեղը դնեն»:

Նոր սերնդի «Երևանի աղջիկները», ինչպես Անահիտ Մուրադյանը, «հեր» էլ ունեն, «ախպեր» էլ: Բայց դեռահաս աղջիկների` ուշադրության արժանանալու պայքարում, երբ բախվում են մշակույթն ու նորաձևությունը... Մի խոսքով, պատահական չէ, որ պատմության և նորաձևության հեռուստաալիքները տարբեր հեռուստադիտող ունեն:

«Ինձ համար շատ դժվար է համոզել տնեցիներին, որ կարճ փեշ հագնելն այդքան վատ բան չէ,- ասում է Անահիտը: - Կամ եղբայրս չի թողնում, կամ հայրս, ես էլ ստիպված պահ եմ փնտրում, որ կարողանամ խուսափել նրանց հսկողությունից ու կարճ փեշով դուրս գամ»:

Թեև մշակութային փոփոխությունները, ի վերջո, իրենց համար ճանապարհ են հարթում Հայաստանում, սակայն մինիփեշերն ավելի երևանյան երևույթ են:

Էջմիածնում ապրող 19-ամյա Նարինեն, որը սովորում է Երևանում, ասում է, որ կարճ կամ բաց զգեստ հագնելը Երևանում բոլորովին այլ բան է, քան Մայր Աթոռի նստավայրում կամ Երևանից դուրս որևէ վայրում:

«Եթե աղջիկը մի քիչ ազատ է հագնվում, ապա հարևաններն ու ազգականներն սկսում են քննարկել նրա «բարոյական կերպարը»,- ասում է նա: - Այդ պատճառով էլ տնից դուրս գալիս մի բան ենք հագնում, իսկ մայրաքաղաքում փոխում ենք, ինչը շատ անհարմար է, բայց, դե, մենք էլ ենք ուզում նորաձև ու սիրուն լինել»:

Երևանից Էջմիածին ընդամենը 12 կիլոմետր է, բայց տարբերությունները, մասնավորապես` աղջիկների հագնվելու ազատության հարցում, շատ են:

«Ինտերլինգվա» լեզվագիտական համալսարանի դասախոս Քրիստինե Բեսալյանի կարծիքով` ամեն ինչ խառնվում է իրար անտեղյակության պատճառով:

«Չեմ կարծում, որ ճիշտ է շատ կարճ, ճչացող հագուստով դասի գալը, սակայն շատերն այդ նրբությունը չեն զգում,- ասում է Բեսալյանը: - Եթե ամեն ինչ ճաշակով է արվում, հետաքրքիր ու գեղեցիկ է, հակառակ դեպքում կարող է խանգարել ուսումնառությանը: Իսկ որոշ աղջիկներ, թվում է, դասի են գալիս իրենց ցուցադրելու, այլ ոչ թե գիտելիքներ ստանալու համար»:

Ուսանող Գագիկ Սուղյանին լավ ծանոթ է «խանգարելու» պահը:

«Երբ դասի ենք նստում, ու լսարանում աղջիկներից մեկը կարճ փեշով է լինում, շեղվում ենք: Էլ չենք լսում, թե դասախոսն ինչ է ասում, դասախոսությունն ինչի մասին է,- ասում է նա ու ավելացնում: - Բայց, դե, իհարկե, դա հաճելի պահ է»

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

не ну надо же))) совсем народ оборзел!!)) такие теффочки что...

кароче, хорошие деффки!!!))

но талия реально подозрительная - у армянок талия прикольная, если есть конечно, тк задница может быть размером с автобус... смотришь - очучение что осиная талия. реально нарядно смотрицца...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Архивировано

Эта тема находится в архиве и закрыта для дальнейших сообщений.


  • Наш выбор

    • Наверно многие заметили, что в популярных темах, одна из них "Межнациональные браки", дискуссии вокруг армянских традиций в значительной мере далеки от обсуждаемого предмета. Поэтому решил посвятить эту тему к вопросам связанные с армянами и Арменией с помощью вопросов и ответов. Правила - кто отвечает на вопрос или отгадает загадку первым, предлагает свой вопрос или загадку. Они могут быть простыми, сложными, занимательными, важно что были связаны с Арменией и армянами.
      С вашего позволения предлагаю первую загадку. Будьте внимательны, вопрос легкий, из армянских традиций, забитая в последние десятилетия, хотя кое где на юге востоке Армении сохранилась до сих пор.
      Когда режутся первые зубы у ребенка, - у армян это называется атамнаhатик, атам в переводе на русский зуб, а hатик - зерно, - то во время атамнаhатика родные устраивают праздник с угощениями, варят коркот из зерен пшеницы, перемешивают с кишмишом, фасолью, горохом, орехом, мелко колотым сахаром и посыпают этой смесью голову ребенка. Потом кладут перед ребенком предметы и загадывают. Вопрос: какие предметы кладут перед ребенком и что загадывают?    
        • Like
      • 295 ответов
  • Сейчас в сети   1 пользователь, 0 анонимных, 1 гость (Полный список)

  • День рождения сегодня

  • Сейчас в сети

    1 гость
    Левон Казарян
  • Сейчас на странице

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

  • Сейчас на странице

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.


×
×
  • Создать...