Перейти к публикации

bars

Amateurs
  • Публикаций

    443
  • Зарегистрирован

  • Посещение

О bars

Достижения bars

Новичок

Новичок (1/8)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Последние медали

0

Репутация

  1. A tech writer needed Candidate will be responsible to design and create documentation—including online help, user guides, white papers, design specifications, system manuals for IT systems. Duration: 2 month probation period. Location: Yerevan. Requirements: previous work experience, fluent written English, technical literacy. Application Deadline: April 9, 2010 Contact through barsns at gmail.com
  2. “ՈՒՍՈՒՑՉԻ ՁԵՌՆԱՐԿ: Հանրահաշիվ 7-9-րդ դասարաններ”: Հեղինակ Հ.Ս. Միքայելյան: Հաստատված է ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարության կողմից, 2006թ., Երեւան: բառացի մեջբերումներ Դասընթացում զուտ հանրահաշվի ուսուցումը ներդաշնակորեն զուգորդվում է հանրահաշվի ուսուցման միջոցով սովորողի կրթության խնդրի իրականացման հետ, ինչը չափորոշիչային հաջորդ սկզբունքն է։ Հեղինակը նկատի է ունեցել, որ եթե մաթեմատիկայի դասաժամը վերածվում է մաթեմատիկայի ուսուցման, վարժությունների լուծման, մոռացվում է մաթեմատիկայի կրթական նշանակությունը, ապա այն դառնում է ընտրյալների առարկա, որի վնասակար հետեւանքները ակնհայտ են։ նյութի շարադրանքի պարզությունը, դրանցում հանրահաշվական ընդհանրական բանաձեւումներին նախորդող պարզ, կիրառական իրավիճակների քննարկումը, դրանց կարեւորումը, բազմաբնույթ օրինակների դիտարկումը, վարժությունների համակարգում ըստ բարդության տարբեր եւ զարգացող աստիճանների առաջադրանքների, հետաքրքրաշարժ վարժությունների ընդգրկումը ապահովում են բոլոր սովորողների համար կրթության անհրաժեշտության չափորոշիչային սկզբունքի իրականացումը։ Առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվում նվազագույն պահանջների վրա։ Հեղինակը նկատի է ունեցել այն, որ տնտեսական ոչ մեծ ներուժ ունեցող մեր հանրապետությունը, ի վերջո, կարող են լքել ուսուցման առավելագույն մակարդակով սովորող աշակերտները, իսկ ուսուցման նվազագույն մակարդակով սովորող աշակերտները անպայման մնալու են մեզ և, հետեւաբար, լուրջ ուշադրություն պետք է դարձնել հենց այդ աշակերտների վրա, հանգամանք, որ հաճախ հաշվի չի առնվում մաթեմատիկայի ուսուցման ընդացքում: Շատ ուսուցիչների մոտ մաթեմատիկան մի քանի ընտրյալների առարկա է, այսինքն՝ նման ուսուցիչները մեր հանրապետության միջոցներով ապագա մասնագետներ են պատրաստում հիմնականում այլ երկրների համար: --------------------------- а вы говорите протоколы
  3. вспомнил разговор, конец 80-ых - а вы подумали о бакинских армянах? - все грузоперевозки закроют! Что будем кушать?
  4. вроде в ту же точку, но с другой стороны regnum.ru/news/1165704.html
  5. Задолго до 23-го апреля началась компания по промыванию мозгов. Сразу куча народа начал говорить об открытии границ в положительном ключе. Говорилось разное. Конкретные доводы зависели от уровня говорящих, и вроде получалось что это есть хорошо. Потом пошли разговоры о торге. Получилось что у Турции есть товар - Окрытие границ, а в Ереване (и в каких то других столицах) есть спрос на этот товар, и надо определить цену. Большинтво доводов были просто удивительными (парад отечетвенного идиотизма, если не сказать похуже) - безработные смогут работать там, откроем супермаркеты и вообще наши бизнемены круче, откроем пусть у азиков очко заиграет ... Я не видел ни одного серьезного экономического анализа - сахарный песок сподручнее ввозить, квартиры в центре покупать ... Политический мотив - иметь аргумент против толерансии, лично мне кажется надуманным. Когда бизнес прывыкнет к открытой границе, она окажется аргументом как раз против нас. Я вижу еще один минус - все чаще и чаще я слышу турецкую музыку в маршрутках. Чисто риторический вопрос - Какой будет кассовый сбор если будет концерт звезд оттуда? ТОВАР который предлагают, мне ДАРОМ не нужен! Меня удивляют разговоры про умных шахматистах, и глубоко просчитанных маневров. Эта игра ни как не шахматы. Кто видел игру в наперстки? В этой игре человек со стороны всегда проигрывает.

×
×
  • Создать...